Ρωτήστε έναν βιβλιοθηκονόμο
Πρόκειται για διαδραστική (σύγχρονη) επικοινωνία μεταξύ προσωπικού και επισκεπτών και υποστήριξη χρηστών της βιβλιοθήκης σε πραγματικό χρόνο (live support) στα πρότυπα των υπηρεσιών "ask a librarian".
Η υποστήριξη του κοινού σε πραγματικό χρόνο επιτρέπει στους επισκέπτες των ιστοτόπων των βιβλιοθηκών των Σχολών να έρχονται σε άμεση επικοινωνία με προσωπικό των βιβλιοθηκών για τα θέματα που τους ενδιαφέρουν.
- Προσφέρονται δυνατότητες όπως η γραπτή επικοινωνία χωρίς την ανάγκη ανανέωσης (refresh) της σελίδας διαλόγου (chat window), αυτόματες ουρές αναμονής, ένδειξη διαθεσιμότητας χειριστών στους ιστοτόπους και στατιστικά χρήσης.
- Οι ώρες λειτουργίας της υπηρεσίας είναι 08.30-15.30, εκτός αν ρητά αναφέρεται κάτι διαφορετικό.
- Σε περίπτωση που δεν λειτουργεί η υπηρεσία ή για οποιοδήποτε λόγο δεν λαμβάνετε απάντηση (π.χ.μη διαθεσιμότητας προσωπικού) μπορείτε να αποστέλλετε ερωτήσεις ή αιτήματα υποστήριξης απ' ευθείας στο Ηelpdesk της ΒΚΠ είτε πηγαίνοντας στο επάνω δεξί μέρος της ιστοσελίδας και επιλέγοντας την "Επικοινωνία" είτε πατώντας το "Helpdesk: Ρωτήστε μας!" στην αρχική κεντρική ιστοσελίδα.
Η υπηρεσία "ρωτήστε ένα βιβλιοθηκονόμο" προσφέρεται σε κάθε σελίδα των ιστότοπων των βιβλιοθηκών των Σχολών σε ένα ειδικό σχετικό χώρο που εμφανίζεται στην κάτω-δεξιά γωνία του παραθύρου (όπως η σχετική παρακάτω εικόνα).
